" Cel mai mare obstacol in calea succesului este frica de esec."  -  Sven Goran Eriksson


Tu !



Mi-ai facut zile amare .. De doi ani trebuie sa suport toate schimbarile tale . Oare chiar nu vezi cat de mult ma doare indiferenta ta fata de mine ? Inainte sa pleci eram totul pentru tine . Faceai orice pentru mine , insa acum .. mi-ai spus-o si in fata ca nu te mai intereseaza persoana mea . Mi-e dor sa ma strangi in brate , sa ma alinti , sa te joci cu mine , sa faci orice sa fiu fericita . Crezi ca daca imi dai niste bani pe zi/luna ma faci fericita ? Acum imi doresc doar intelegere din partea ta . Sa ma asculti , sa stai mai mult timp cu mine . Insa relatia dintre noi se raceste din ce in ce mai tare . Nici macar nu mai sti ce fac cu scoala , asta te interesa cel mai tare inainte . Aveai grija de mine . Acum pentru tine conteaza doar televizorul si computerul . Imi pare rau ca ma cert cu tine , dar trebuie . Vreau sa iti deschid ochii.. Insa esti prea orb sa vezi suferinta celor din jurul tau . Imi pare rau tata , am inceput sa te urasc !

Un comentariu: