" Cel mai mare obstacol in calea succesului este frica de esec."  -  Sven Goran Eriksson


Amintire


Nu credeam ca voi ajunge sa ma gandesc la acest lucrul tot timpul .
Ma gandesc in fiecare zi cum ar fi fara tine . Poate daca nu te-as avea o perioada de timp as vedea cat de greu imi este . Am trecut putin prin experienta asta si sincer ? N-o mai vreau ! M-am simtit oribil . Nu cred ca pot sa descriu sentimentul . Sa simti ca pierzi cea mai importanta persoana din viata ta e destul de rau . Sa-ti fie dor de acele atingeri , soapte , saruturi..
Sa te gandesti mereu la acele clipe petrecute impreuna . Am ramas fara putere . Oare tu erai doza de " cofeina " ce imi umplea ziua de adrenalina ? Posibil..
Dar sti tu , cand pierzi un lucru si nu il mai poti aduce inapoi ramai cu speranta ca poate intr-o buna zi poate se va intoarce el la tine .
Sa sti ca e ultima oara cand il vezi iar cand pleaca parca ramai fara o parte din tine.. Sa vrei sa il tragi de mana si sa nu poti . Sa simti ca pierzi totul . Te simti un om pierdut , fara suflare . Te gandesti daca poate iti aude strigatele , poate ii mai pasa , poate o sa inteleaga cat inseamna pentru tine . Sa speri sa mai poti sa-l privesti odata in ochi , si sa te pierzi in ei , sa ramai fara cuvinte .
Tu te-ai simti bine daca ai ramane doar cu amintirile , ce se repeta in mintea ta ca un film ce nu se mai termina . Sa ai impresia ca viata ta cu tot cu amintiri e data pe repeat..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu