" Cel mai mare obstacol in calea succesului este frica de esec."  -  Sven Goran Eriksson


S-a terminat.

Sti tu,pana acum eram fata aia cuminte,in banca ei. Astazi s-a schimbat.
Azi pun punct in tot si toate. Ceva de genu : imi iau viata de la inceput.
N-o sa mai sufar pentru trecut,o sa sufar pentru viitor.
Oricum visul meu mi-l implinesc. Va fi realitate.
Pana voi muri voi incerca sa fac asta.
Nu mai am nevoie de mila voastra,prin cate am trecut cu unii oameni falsi am invatat ca eu sunt cel mai bun prieten al meu.
De acum trebuie sa fac multe pentru viitorul meu,sunt mare. Indata mama nu ma va mai intretine va trebui s-o fac singura,si nu este usor.
Trebuie mereu sa fi pregatit pentru obstacolele vietii.
Am si eu toane in care spun " nu eu nu mai pot. cedez gata." si dupa o ora doua imi schimb radical parerea. Daca am ramas noi,trebuie sa facem ceva mai bun pentru tara noastra,pentru NOI.!
Poate acum spui ca tot ce scriu eu e o tampenie,pentru tine poate e,da mie chiar imi pasa de viitorul meu,nu vreau sa fiu un nimeni pe acest pamant.
Nu vreau cand o sa fiu mare,sa cersesc niste bani sa ii cumpar copilului meu o jucarie. Voi munci sa pot sa-mi intretin familia.
Prieteni, cat despre ei. nu prea mai cred in prieteni. ma lipsesc. pot sa spun ca pentru mine prietenii inseamna niste oameni de companie.:)
Am 2 - 3 prieteni care chiar mi-au fost alaturi mereu,si nu au avut doua fete. Si nu o sa-i tradez niciodata,sunt o parte din mine. <3
Cam atat am avut de spus.! multumesc celor care au citit.:)

10 comentarii:

  1. Te consideri mare la 13 ani ??

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt destul de mare incat sa ma gandesc la viitoul meu. la asta ma refeream.;-?

    RăspundețiȘtergere
  3. da..
    Nu exista prieteni adevaratsi.:].

    RăspundețiȘtergere
  4. e destul de mare si destul de matura ca sa stie ce se intampla in jurul ei...
    ai dreptate minni
    (suflet de poet:x)

    RăspundețiȘtergere
  5. La 13 ani esti destul de matur zic eu ca sa poti lua unele decizii si sa te gandesti la ce vei face mai incolo.Imi place ce`ai scris.Sper sa nu maipui suflet la orice =] >:d<

    RăspundețiȘtergere
  6. mda . ` :-j
    nu exista prieteni adv . ! . ` :-j

    RăspundețiȘtergere
  7. Si daca are 13 ani care.i faza /:) ?!
    Sufletul si mintea are mult mai mult:x.

    RăspundețiȘtergere