" Cel mai mare obstacol in calea succesului este frica de esec."  -  Sven Goran Eriksson


Nu va mai pasa..

Imi amintesc cum imi faceai promisiuni.
- "Voi fi mereu langa tine. vei putea plange pe umarul meu."
Astazi observ cat de fals ai fost.
Am avut nevoie de tine draga prietene,si m.ai lasat singura in cele mai grele momente.
Aveam incredere in tine. speram sa imi fi mereu alaturi.
Iti spuneam tot ce simteam.tot ce faceam.
De ce m-ai mintit? Sti ca am nevoie de tine. Esti drogul meu. Fara tine sunt prea saraca pe interior.Mult prea saraca..
Aveam vise,planuri impreuna. Credeam ca imi vei fi alaturi mereu pana voi muri.
M-ai aruncat din viata ta ca pe un gunoi.
Chiar daca imi faci asa,inca ma interesez de tine.Sa vad cum o duci.daca esti bine..
Stii tu.tin la tine. Melodia noastra am pastrat-o. Are locul ei special.
Poza cu noi imi spune ca ii este dor sa ne vada iar zambin unul langa altu`.
Sa sti ca te voi primi mereu in inima mea,indiferent ce imi vei face,defapt nu ai plecat niciodata de acolo.
Iti promit ca voi fi alaturi cand vei avea nevoie.
Imi lipsesti prietene..
_________________________________________________________________
Am scris aceasta postare,pentru ca am avut incredere in multi oameni.
Si acum nu mai am niciun prieten. Va multumesc ca ati fost falsi cu mine.
M-ati lasat cand aveam nevoie de voi..:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu