" Cel mai mare obstacol in calea succesului este frica de esec."  -  Sven Goran Eriksson


Nu mai suport.

Sincer..
Nu mai vreau iubire in viata mea.
Nu mai vreau nimic.
Sunteti toti mincinosi. Toti va folositi de mine.
M-am saturat de voi..
Va credeti supermarionete si nu sunteti nimic.
Nu v-ati saturat sa face probleme unora care,chiar nu merita?
;-j
Daca ati disparea mi-ati face viata mai usoara sincer.
Si-mi pare rau ca astia sunt cei mai buni prieteni.:)

Un comentariu:

  1. "Nu mai vreau iubire in viata mea"- crezi ca poti trai fara dragoste ?

    "Nu mai vreau nimic"- te consideri un nimic ?

    "Sunteti toti mincinosi. Toti va folositi de mine" Roata se intoarce. Asteapta, asteapta...Dumnezeul le face pe toate.

    "M-am saturat de voi"- Doar pentru o scurta perioada.

    "Va credeti supermarionete si nu sunteti nimic." -Probabil cu toti insemnam ceva pe pamant, totusi, de asta am fost dati, nu ? Nimeni nu e nimic.

    "Daca ati disparea mi-ati face viata mai usoara sincer"- Daca aceste persoane ar disparea, n-ai mai avea o viata palpitana.


    "Si-mi pare rau ca astia sunt cei mai buni prieteni.:) "-In ce consta acest bun ?

    RăspundețiȘtergere