" Cel mai mare obstacol in calea succesului este frica de esec."  -  Sven Goran Eriksson


Ea.

"Prietenia înseamnă un suflet în două trupuri." - Aristotel

O cunosc de aproximativ 7 ani. Insa am inceput sa fim prietene de un an jumate`.
Mi-a fost mereu alaturi. Si o iubesc chiar daca rade cand ii spun problemele mele.
La noi cand ne intalnim nu exista "salut" noi ne zambin una alteia.
Avem momente cand ne certam numai din tampenii. Dar bineinteles ne impacam.
Cu ea am o gramada de amintiri. Defapt aproape toate amintirile sunt legate de ea.
Imi place cand imi spune ca sunt proasta ca sufar dupa baieti da defapt si ea e in aceeasi situatie. =))
Ne batem in ora de chimie.;x Si ii place sa spuna ceva cu slanina si paine si dupaia "facem picnic" =))
Se da la fratisu ala vitreg draga.;-w
Sii imi place camera ei mov cu pete roz si puncte sensibile albastre. b-)
Si acum fac pauza.
Diseara iti mai spun ce-am facut cu ea. `Cuz urmeaza sa iesim impreuna afara.! =))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu