" Cel mai mare obstacol in calea succesului este frica de esec."  -  Sven Goran Eriksson


Desene

Pai cand ma plictisesc sau am momentele mele in care ma uit la desene.
Imi plac doar ''Sonny si steluta ei norocoasa'' si '' Phineas si Ferb''
Nu mi se pare ceva atat de copilaros sa te uiti la desene.
Sunt dragute si amuzante.
Dar totusi. Mai frumoase sunt desenele alea care erau odata..
''Viata cu Louie'' ; ''Copii de la 402''
Imi amintesc de cand mergeam la camin.
Cand mancam dimineata Ma uitam la fetitele Power Puff.
Sau desenul ala cu mosu care are un caine roz si ii tot spune ''Caine prost''
Tom si Jerry. Au aparut chiar si jocuri cu acest desen.
Nu se compara desenele de acum cu cele de atunci da merg si astea.
Cumva. Desenele sunt baza in copilarie. :))
Si pentru cei care au ceva de spus sau de comentat pentru cei care se uita la desene _|_. ;;)


P.S. Aceasta postare a fost facuta la cerere. ;*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu